domingo, 6 de mayo de 2012

¡¡Felicitats Mama!!

¡¡Muchas Felicidades a todas las madres!!!

Però en especial a la meva....gràcies primer de tot per donar-me la vida, per estimar-me, per cuidar-me, per ensenyar-me tantes coses....per ajudar-me a aixecar-me quan em caic.....perqué quan acabi la carrera ens hauran de donar un títol a cada una per les hores que m'escoltes repasant apunts ;) Perquè t'estimo avui i tots els dies.....Feliç dia de la mare!!! FELICITATS MAMA!!! (Si si maaaaaama)

I aquí et deixo una cançò que sé que t'agrada :)




Ah!! Y quiero hacer una mención especial también a mi suuuper madrina, que también la quiero mucho!!! Por todo lo que me has cuidado y por lo que me cuidarás ;)

¡¡¡Muchos besitos y feliz día!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Me encanta leer vuestros comentarios y los leo con mucha ilusión, así que no te cortes! ;) Y sobretodo, vuelve pronto :)